glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea

Web stranice unutar e-zadar grupacije:

Sakrij / prikaži
Login

Zaboravljena lozinka?

Borovnice ili brokulaZaštitite crijeva – jedite nešto od ovoga

26.01.2012
Svijet

Unosom borovnica ili brokule u svakodnevnu prehranu možemo uravnotežiti kolonizaciju bakterija u crijevu te smanjiti upalnu bolest crijeva, piše magazin.net.hr

Trbuh, žena, srce. zdravlje (Metro-portal.hr)

Rezultati istraživanja na miševima pokazali su da je takva prehrana dovela do sniženja broja bakterija E. coli u crijevu, kao i ostalih bakterijskih vrsta povezanih s IBD-om. Upalna bolest crijeva, engl. inflammatory bowel disease (IBD), općeniti je termin koji uključuje ulcerozni kolitis i Crohnovu bolest, te poremećaje nepoznatih uzroka kojima je posljedica upala debelog ili tankog crijeva.

IBD je kronična bolest na koju utječu brojni čimbenici. Ipak, mnogo češća je u razvijenijim zemljama, pa stručnjaci vjeruju da vanjski faktori, kao što je prehrana, moraju igrati određenu ulogu. Učestalost bolesti povećava se u Europi i Sjevernoj Americi, a sve više slučajeva bilježi se i u ostatku svijeta.

Ova otkrića otvaraju mogućnost za nova istraživanja o mehanizmu kojim brokula i borovnica utječu na sastav i metabolizam crijevnih bakterija, kao i na morfologiju samog crijeva, piše u časopisu Nutrition.

magazin.net.hr/eZd

Tagovi:

Vaše reakcije na ovaj članak

Prijatelji:

  • Centar radio 97,2
  • Arsenal Zadar
  • Hrvatsko narodno kazalište
  • Gradska knjižnica Zadar
  • Radio Biograd
  • Antena Zadar
  • Glazbene večeri u Sv.Donatu
  • Novi radio
  • Sveučilište u Zadru
  • RivaOn, portal srednjih škola
  • Klub zadarskih studenata Zagreb
  • Kazalište lutaka Zadar
  • net.hr
  • tportal.hr
  • index.hr
  • cro portal
  • novilist.hr
  • Tv program
  • žena.hr
  • metro
  • kosarka.hr
  • Moda.hr
glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea