glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea

Web stranice unutar e-zadar grupacije:

Sakrij / prikaži
Login

Zaboravljena lozinka?

ZdravljeZa zdrave i lijepe zube pijte zeleni čaj

20.04.2010
Svijet

Zeleni čaj pomaže u liječenju cijelog niza bolesti, a znanstvenici sada tvrde i da molekule u njemu ubijaju bakterije koje štete našim zubima

Čini se da su dobrobiti zelenog čaja zaista beskonačne. Naime, novo istraživanje objavljeno u časopisu Preventive Medicine navodi kako je zeleni čaj izvrstan za zdrave i lijepe zube.

 zeleni čaj

Znanstvenici kažu kako zeleni čaj sadrži antimikrobne molekule zvane katehini. Oni, pak, čine dobro zdravlju naših zubi jer ubijaju bakterije u ustima koje su povezane s truljenjem zubi i bolestima desni, prenosi Discovery News.

Znanstvenici su u svom istraživanju pregledali više od 25.000 Japanaca i Japanki u dobi između 40 i 64 godine.

Istraživanje je pokazalo da muškarci koji piju barem jednu šalicu čaja dnevno imaju 19 posto manje šanse da im ostane manje od 20 zubi, za razliku od onih koji ne piju zeleni čaj.

Kako kaže Alfredo Morabia, urednik časopisa Preventive Medicine, zeleni čaj je izvrstan u zaštiti naših zubi, ali samo ako ga pijemo bez šećera.

Osim toga, pokazalo se i kako je kava sa šećerom dosta štetna. Kava sama po sebi nije nikakav problem, čak se i preporuča u umjerenim količinama, ali šećer u njoj je taj koji šteti našim zubima, kao i šećer u čaju.

Više na Metro-portal.hr

autor: metro-portal / ezadar

Tagovi:

Vaše reakcije na ovaj članak

Prijatelji:

  • Centar radio 97,2
  • Arsenal Zadar
  • Hrvatsko narodno kazalište
  • Gradska knjižnica Zadar
  • Radio Biograd
  • Antena Zadar
  • Glazbene večeri u Sv.Donatu
  • Novi radio
  • Sveučilište u Zadru
  • RivaOn, portal srednjih škola
  • Klub zadarskih studenata Zagreb
  • Kazalište lutaka Zadar
  • net.hr
  • tportal.hr
  • index.hr
  • cro portal
  • novilist.hr
  • Tv program
  • žena.hr
  • metro
  • kosarka.hr
  • Moda.hr
glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea