glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea

Web stranice unutar e-zadar grupacije:

Sakrij / prikaži
Login

Zaboravljena lozinka?

ZdravljeSok od cikle može vam spastiti život

29.06.2010
Svijet

Naime, crveni sok sadrži kemikaliju nitrat, koja dramatično reducira krvni tlak te smanjuje rizik od bolesti srca i srčanog udara

cikla (foto: www.gospodarski-list.hr)

Pacijenti koji su pili čašu soka od cikle dnevno, imali su znatno niži krvni tlak samo 24 sata kasnije. Istraživači s instituta William Harvey pri Sveučilištu Queen Mary u Londonu, usporedili su pacijente koji su pili 250 mililitara soka dnevno s onima koji su konzumirali tablete nitrata.

Otkrili su kako su dvije metode jednako efektivne u reduciranju krvnog tlaka. Zaključili su kako su nitrati koji se prirodno nalaze u cikli razlog njezinih korisnih svojstava. Oni naime, u krvi proizvode plin nitrički oksid koji proširuje krvne žile te reducira tlak.

˝Pokazali smo da je sok cikle jednako efektivan kao i medicinske tablete, a također smo otkrili da je za učinkovitost potrebna samo mala količina, tj. 250 ml.˝, objašnjava profesorica Amrita Ahluwalia koja je vodila istraživanje.

Više na Metro-portal.hr

autor: metro-portal / ezadar

Tagovi:

Vaše reakcije na ovaj članak

Prijatelji:

  • Centar radio 97,2
  • Arsenal Zadar
  • Hrvatsko narodno kazalište
  • Gradska knjižnica Zadar
  • Radio Biograd
  • Antena Zadar
  • Glazbene večeri u Sv.Donatu
  • Novi radio
  • Sveučilište u Zadru
  • RivaOn, portal srednjih škola
  • Klub zadarskih studenata Zagreb
  • Kazalište lutaka Zadar
  • net.hr
  • tportal.hr
  • index.hr
  • cro portal
  • novilist.hr
  • Tv program
  • žena.hr
  • metro
  • kosarka.hr
  • Moda.hr
glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea