glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea

Web stranice unutar e-zadar grupacije:

Sakrij / prikaži
Login

Zaboravljena lozinka?

Novije istraživanjeKako djeluje čaša vode prije jela?

10.01.2012
Svijet

Pijenje vode prije jela može znatno pomoći pri mršavljenju

Pijte više vode i bit ćete zdraviji, popijte čašu vode prije jela i jest ćete manje – neki su od najčešćih savjeta koji se mogu čuti o vodi. Iako se čine razumnima, ovi savjeti donedavno nisu imali puno znanstvenih dokaza koji su ih podržavali, piše magazin.net.hr

Voda (Foto: aavaas.com)

Skupina znanstvenika na čelu s dr. Brendom Davy, s Virginia Techa, provela je prvo nasumično kontrolirano testiranje, ispitujući vezu između ispijanja vode i mršavljenja. Izvještaj o testiranju, koje je trajalo 12 tjedana, pokazuje da pijenje vode prije jela može znatno pomoći pri mršavljenju.

Na sastanku Američkog kemijskog društva u Bostonu prošle godine, dr. Davy je otkrila rezultate jednogodišnje popratne studije koja to potvrđuje i proširuje. Američko kemijsko društvo je najveće znanstveno udruženje na svijetu i globalni vođa u osiguravanju pristupa istraživanjima povezanim s kemijom, što spomenutom istraživanju daje dodatni kredibilitet.

Znanstvenici su podijelili 48 neaktivnih Amerikanaca, u dobi između 55 i 75 godina, u dvije grupe. Članovima prve grupe je rečeno da piju pola litre vode prije svakog od tri dnevna obroka. Drugima nije rečeno što da piju.

magazin.net.hr/eZd

Tagovi:

Vaše reakcije na ovaj članak

Prijatelji:

  • Centar radio 97,2
  • Arsenal Zadar
  • Hrvatsko narodno kazalište
  • Gradska knjižnica Zadar
  • Radio Biograd
  • Antena Zadar
  • Glazbene večeri u Sv.Donatu
  • Novi radio
  • Sveučilište u Zadru
  • RivaOn, portal srednjih škola
  • Klub zadarskih studenata Zagreb
  • Kazalište lutaka Zadar
  • net.hr
  • tportal.hr
  • index.hr
  • cro portal
  • novilist.hr
  • Tv program
  • žena.hr
  • metro
  • kosarka.hr
  • Moda.hr
glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea