glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea

Web stranice unutar e-zadar grupacije:

Sakrij / prikaži
Login

Zaboravljena lozinka?

Mediteranski tip prehrane Dijeta koja će vam produljiti život za tri godine

23.12.2011
Hrvatska

Prema novoj studiji, mediteranski tip prehrane može vam produljiti život za tri godine

Poznato je kako je mediteranska dijeta među najzdravijim režimima prehrane, a nova istraživanja kažu da pomoću nje možete živjeti i tri godine dulje.

Do vitkosti bez gladovanja i puno odricanja; dijeta; prehrana (Tportal.hr)

Prema novoj studiji, mediteranski tip prehrane može vam produljiti život za tri godine. Glavni razlog tomu su namirnice pune antioksidansa koji su važni za sprečavanje kancerogenih bolesti i bolesti srca, a i usporavaju proces starenja.

U studiji je sudjelovalo 1.200 umirovljenika starijih od 70 godina, a rezultati su pokazali da mediteranskom prehranom mogu živjeti dvije do tri godine dulje nego da se hrane na neki drukčiji način.

Ova studija svakih nekoliko godina prati prehrambene navike ljudi od 1970-ih godina. Tako je istraživanje znanstvenog tima na sveučilištu u Göteborgu pokazalo da poklonici ovakve ishrane imaju oko 20 posto više šanse da žive čak osam godina dulje.

Gianluca Tognon, čija je studija objavljena u magazinu Age, kaže da bi trebalo svakodnevno jesti dovoljno voća, povrća, cjelovitih žitarica i ribe, a smanjiti količinu mesa i mliječnih proizvoda.

autor: tportal/ eZd

Tagovi:

Vaše reakcije na ovaj članak

Prijatelji:

  • Centar radio 97,2
  • Arsenal Zadar
  • Hrvatsko narodno kazalište
  • Gradska knjižnica Zadar
  • Radio Biograd
  • Antena Zadar
  • Glazbene večeri u Sv.Donatu
  • Novi radio
  • Sveučilište u Zadru
  • RivaOn, portal srednjih škola
  • Klub zadarskih studenata Zagreb
  • Kazalište lutaka Zadar
  • net.hr
  • tportal.hr
  • index.hr
  • cro portal
  • novilist.hr
  • Tv program
  • žena.hr
  • metro
  • kosarka.hr
  • Moda.hr
glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea