glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea

Web stranice unutar e-zadar grupacije:

Sakrij / prikaži
Login

Zaboravljena lozinka?

ZdravljeČaša vode prije obroka smanjuje apetit

19.02.2009
Svijet

Osobe s prekomjernom težinom i pretile osobe koje su sudjelovale u istraživanju pile su pola litre vode prije doručka

 Voda (Foto: aavaas.com)

Konzumiranje vode prije obroka obuzdava apetit, potvrdili su znanstvenici s Virginia Techa u Blacksburyju u američkoj državi Virginiji, prenosi Totalportal.hr .

Znanstvenici su rezultate istraživanja na osobama s prekomjernom težinom i pretilim osobama objavili u stručnom časopisu Journal of the American Dietetic Association.

Osobe s prekomjernom težinom i pretile osobe koje su sudjelovale u istraživanju pile su pola litre vode prije doručka. Njihov je unos kalorija tijekom doručka pao za 75 kalorija.

U razdoblju od godine dana to iznosi 27.375 kalorija ili tri kilograma sala.

 

Tagovi:

Vaše reakcije na ovaj članak

Prijatelji:

  • Centar radio 97,2
  • Arsenal Zadar
  • Hrvatsko narodno kazalište
  • Gradska knjižnica Zadar
  • Radio Biograd
  • Antena Zadar
  • Glazbene večeri u Sv.Donatu
  • Novi radio
  • Sveučilište u Zadru
  • RivaOn, portal srednjih škola
  • Klub zadarskih studenata Zagreb
  • Kazalište lutaka Zadar
  • net.hr
  • tportal.hr
  • index.hr
  • cro portal
  • novilist.hr
  • Tv program
  • žena.hr
  • metro
  • kosarka.hr
  • Moda.hr
glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija sitea